loading...
مهندسی بهداشت محیط کرمانشاه 91
افشین بازدید : 17 شنبه 16 دی 1391 نظرات (1)

تو گویی صبر کن و ایوب باش

                                     دل بیچاره اکنون محجوب باش

    درد عشق را مرهم تیمار مال

                                    غم امروز را توشه ی فردا ساز

     من گویم هیچ سخت تر از عشق نیست

                                     درد آن را مرهم و پوماد نیست

     صبر ار چه خوب است در روز بلا

                                     اما عاشق می جوید درد و بلا

     درد دوری لبش را چه کنم؟

                                     غم دوری تنش را چه کنم؟

     سر به کوهی نهم و زاری کنم؟

                                     یا که به میدان شهر جاری کنم؟

تو بگوی از درمان این دلم

                                     چاره ای کن تو برای سینه ام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1391/10/17 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

واقعا زیبا استشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 1,709