loading...
مهندسی بهداشت محیط کرمانشاه 91
افشین بازدید : 25 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (1)

من آنم که تو از آن بیزاری

                              من آنم که تو از آن بیماری

من حقم دریای بیداری

                              من اشکم سراب تنهایی

من دردم برای آنان که

                              می جویند راه آشنایی

من شعرم راه رفاقت

                              من مرگم تیغ جدایی

من عشقم دفتر شعری

                              سراب دیدن یار تنهایی

     

            من هیچم کمی نیز کمتر

 

نویسنده : افشین دارسنج

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/09/23 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

معنیش هم بگو ما که هر چه فکر کردیم نفهمستیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,695